FANDOM

Afton.png
Afton
Wygląd
Rasa

Wampir

Płeć

Mężczyzna

Kolor oczu
  • Czerwony
  • Czarny (gdy jest spragniony)
Rodzina
Członkowie rodziny
Cechy specjalne
Umiejętności

Podstawowe wampirze umiejętności

Umiejętności specjalne

Niewidzialność

Przynależność
Zawód

Strażnik Volturich

Lojalność

Volturi

Afton - członek straży przybocznej Volturich i partner Chelsea. Ma on talent, dzięki któremu może on stać się niewidzialny. Zajmuje on wysoką pozycję w straży tylko i wyłącznie dzięki swojej partnerce, która ma bardzo ważny talent będący podstawą istnienia Volturich.

Biografia

Młodość

Afton został przyjęty do straży Volturich dzięki Chelsea - sam nie miał niczego co mogło by ich zainteresować. Aro uważał, że jego talent nie jest przydatny, lecz nie mógł on pozwolić sobie na zlekceważenie prośby Chelsea, dzięki której mógł on budować potęgę swojego klanu.

Przed Świtem

250px-Volturi-whole.jpg

Podczas konfrontacji pomiędzy Cullenami i Volturi Afton trzymał się na uboczu tylko obserwując wszystkie wydarzenia. Tymczasem jego partnerka Chelsea próbowała zniszczyc więzi uczuciowe między Cullenami i ich świadkami. Po wszystkim gdy Volturi zdecydowali o niewinności Cullenów, Afton razem z nimi powrócił do Volterry.

Umiejętności

Niewidzialność

Afton ma niewielki talent ochronny, czyli tak zwaną tarczę, ale jest ona ograniczona, gdyż nie może rozciągnąć jej na kogokolwiek poza samym sobą. Potrafi stać się niewidzialny dla napastnika, choć jeśli ten odpowiednio się skoncentruje, przejrzy stworzoną przez Aftona iluzję. Osoba stojącą bezpośrednio za Aftonem również może się ukryć za jego tarczą, lecz nie jest to mocne zabezpieczenie. Zdolności Aftona są zbyt małe, by zapewnić mu miejsce w straży Volturich - zawdzięcza je swej wielce utalentowanej towarzyszce, Chelsea.

O talencie Aftona można przeczytać tylko w Przewodniku po Sadze Zmierzch.

Relacje

Chelsea.jpg

Partnerka Aftona - Chelsea

Chelsea

Chelsea jest partnerką Aftona z potężnym talentem manipulowania związkami międzyludzkimi. Dzięki swojemu talentowi Chelsea zawsze dostaje to co chce. Aro zgodził się na przyłączenie Aftona do Volturich właśnie dzięki niej.

Występy

Volturi
Crest-volturi.png
Liderzy Aro Kajusz Marek
Żony Athenodora Didyme Sulpicia
Straż Afton Alec Chelsea Corin Demetri Felix Heidi Jane Renata Santiago
Pozostali Bianca Eleazar Gianna Valentina

Więcej z Fandomu

Losowa wiki