Fandom

Saga Zmierzch Wiki

Alec

383strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
250px-Tumblr mbn56b3r9d1qg8ggio1 500.png
Alec
Informacje biograficzne
Data urodzenia

ok. 800 n.e.; Anglia

Wiek fizyczny

12 lub 13 lat

Twórca

Aro

Wygląd
Rasa

Wampir

Płeć

Mężczyzna

Wzrost

152 cm

Kolor włosów

Ciemnobrązowy

Kolor skóry

Blady

Rodzina
Członkowie rodziny
Cechy specjalne
Umiejętności

Podstawowe wampirze umiejętności

Umiejętności specjalne

Pozbawianie zmysłów

Przynależność
Zawód

Strażnik Volturich

Lojalność

Volturi

Alec  — wysokiej rangi członek straży Volturich. Jego siostrą jest Jane, a twórcą Aro. Alec (razem ze swoją siostrą) stanowi podstawę ofensywy Volturich - nazywani są "Piekielnymi Bliźniętami".

Biografia

Umiejętności

Alec jest trochę silniejszy od swojej siostry, lecz ze względu na jego wczesną przemianę nie może on się równać np. z Emmettem czy Felixem. Dzięki swojemu talentowi Alec nigdy nie musiał szkolić się w walce.

250px-Alecsgift.png

Alec używający swojego talentu

Pozbawianie zmysłów

Gdy Alec płonął na stosie, skoncentrował się na ucieczce przed bólem. Jako wampir przełożył tę zdolność koncentracji na możliwość znieczulenia każdego człowieka lub wampira. Ponieważ umiał rozciągnąć blokadę zmysłów na całe grupy ludzi lub wampirów jednocześnie, stał się najcenniejszą bronią w arsenale Aro. Alec może pozbawić zmysłów: słuchu, smaku, dotyku, węchu i wzroku. Jest on w stanie pozbawić swoją ofiarę kilku wybranych lub wszystkich zmysłów na raz. Jego talent w przeciwieństwie do daru Jane działa na wiele osób jednocześnie. Dar Aleca pojawia się w formie szarej mgły, powoli pełznącej do swojej ofiary. Alec jest podstawą ofensywy Volturich, a jego talent jest najsilniejszym talentem w straży. Pozwala on Volturim pokonać wielu przeciwników za jednym razem. Czasami Volturi używają Aleca do złagodzenia bólu skazańca podczas jego egzekucji.

Relacje

Jane

180px-JaneFull.jpg

Siostra bliźniaczka Aleca - Jane

Jane jest siostrą bliźniaczką Aleca. Bliźnięta są ze sobą bardzo zżyte i dobrze się dogadują. Alec często stara się chronić swoją siostrę poprzez np: powstrzymywanie jej przed robieniem głupich rzeczy takich jak w Przed Świtem, gdy chciała ona zaatakować Bellę.

180px-Captura.jpg

Aro

Aro

Aro jest jest mentorem i twórcą Aleca. Głównie dzięki talentowi Chelsea Alec jest całkowicie wierny swojemu panu i nigdy nie podważa jego decyzji. Możliwe jest również, że Alec traktuje Aro jak swojego ojca.

Film

180px-Irgmxpjf3w2fpxfr.jpg

Cameron Bright

W rolę Aleca wciela się Cameron Bright.

Występy

Zobacz także

Volturi
Crest-volturi.png
Liderzy Aro Kajusz Marek
Żony Athenodora Didyme Sulpicia
Straż Afton Alec Chelsea Corin Demetri Felix Heidi Jane Renata Santiago
Pozostali Bianca Eleazar Gianna Valentina

Więcej z Fandomu

Losowa wiki