Fandom

Saga Zmierzch Wiki

Alice Cullen

383strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Alice Cullen.jpg
Mary Alice Brandon Cullen
Informacje biograficzne
Data urodzenia

1901; Biloxi, Mississippi

Przemiana

1920 r.

Wiek fizyczny

19 lat

Przydomek
  • Mała (dla Jacoba Blacka)
  • Chochlik (dla Belli Cullen)
  • Mały potwór (dla Jaspera Hale'a)
Wygląd
Rasa

wampir

Płeć

kobieta

Wzrost
  • 147 cm (książki)
  • 168 cm (filmy)
Kolor włosów
  • Czarny (książki)
  • Ciemnobrązowy (filmy)
Kolor oczu
  • Ciemnobrązowy (jako człowiek)
  • Złoty
  • Czarny (gdy jest spragniona)
Kolor skóry

Blady

Rodzina
Członkowie rodziny
  • Jasper Hale (mąż)
  • Carlisle Cullen (przyszywany ojciec)
  • Esme Cullen (przyszywana matka)
  • Rosalie Hale (przyszywana siostra)
  • Emmett Cullen (przyszywany brat)
  • Edward Cullen (przyszywany brat)
  • Bella Cullen (bratowa)
  • Renesmee Cullen (siostrzenica)
  • Cynthia Brandon (siostra)
  • Nienazwana matka
  • Nienazwany ojciec
  • Nieznany ojczym
Cechy specjalne
Umiejętności
  • Podstawowe wampirze umiejętności
  • Niezwykła zwinność
  • Niezwykła samokontrola
Umiejętności specjalne

Prekognicja

Przynależność
Zawód

Uczeń

Lojalność
  • Cullenowie
  • Denalczycy

Alice Cullen (urodzona jako Mary Alice Brandon w 1901 roku w Biloxi, Mississippi ) – wegetariańska wampirzyca należąca do rodziny Cullenów. Jest przyszywaną córką Esme i Carlisle'a, siostrą Edwarda, Emmetta i Rosalie oraz partnerką Jaspera. Alice później także zostaje przybraną siostrą Belli Swan (później Cullen) oraz ciocią Renesmee Cullen. Z czasem stała się także najlepszą przyjaciółką Belli. Alice posiadała również swoją biologiczną siostrę, Cynthię, która pozostała człowiekiem i umarła, została pochowana na cmentarzu w Biloxi. Jej siostrzenica nadal żyje w Biloxi. Alice posiada moc przewidywania przyszłości.

Biografia

Młodość

Wczesne życie Alice jest bardzo niewyraźne, ponieważ nie pamięta nic z bycia człowiekiem, tylko tyle, że kiedy się obudziła, była już wampirem. W pierwszej książce dowiadujemy się, że urodziła się około 1901 roku w mieście Biloxi w stanie Mississippi. Jej ojciec był handlarzem który sprowadzał perły. Już jako małe dziecko miała przeczucia co się stanie. Najłatwiej było jej przewidzieć jaka będzie pogoda. Gdy podrosła miała wyraźniejsze wizje np. przewidziała śmierć. W pewnym momencie miała wizję że nieznajomy zabija jej matkę. Wizja niestety stała się prawdą, a ojciec ożenił się pora drugi za niewiele od niej starszą dziewczynę, która wolała jej siostrę. Przez wizję Alice miała wrażenie, że ojciec razem z macochą uknuli spisek aby zabić ją i jej matkę. Ojciec wysłał ją do ośrodka dla obłąkanych. Alice miała przeczucie, że mężczyzna który zabił jej matkę poluje i na nią. Pomógł jej wampir, który bardzo ją polubił i udało mu się w porę zamienić ją w wampira aby nie interesowała już Jamesa. Po przemianie nie pamiętała dosłownie niczego. Miała tylko wizję w której widziała Jaspera. Wiedziała, że to on ją znajdzie więc zaczęła ćwiczyć wegetarianizm, ponieważ wiedziała że dołączy do Cullenów. W 1948 nareszcie spotkała Jaspera, a dwa lata później dołączyli do Cullenów. W "Zmierzchu" dowiaduje się więcej o swoim ludzkim życiu.

Wygląd

Alice opisana jest jako osoba z pełną gracji postawą i z krótkimi, czarnymi, nastroszonymi włosami, ponieważ wraz z przemianą włosy przestały jej rosnąć, a w ośrodku dla obłąkanych zgolili jej głowę.

Umiejętności

Prekognicja

Jej nadprzyrodzoną zdolnością jest widzenie przyszłości, która jest udoskonaloną wersją jej zdolności przeczucia, kiedy była człowiekiem. Jednakże jej zdolność jest ograniczona, może ona tylko zobaczyć nadchodzące wydarzenia, nad którymi zostały już podjęte decyzje. W książce Przed Świtem dochodzi do wniosku, że może zobaczyć bardzo wyraźnie przyszłość wampirów, gdyż jest jednym z nich. Może też zobaczyć przyszłość ludzi, bo była kiedyś człowiekiem, ale nie może zobaczyć przyszłości wilków czy mieszańców, bo nigdy nimi nie była.

Zobacz także

Cullenowie
80px-Thumb-Carlisle Cullen.png
Carlisle Cullen
80px-Thumb-Esme Cullen.png
Esme Cullen
80px-Thumb-Emmett Cullen.png
Emmett Cullen
80px-Thumb-Alice Cullen.png
Alice Cullen
80px-Thumb-Edward Cullen.png
Edward Cullen
80px-Thumb-Rosalie Hale.png
Rosalie Hale
80px-Thumb-Jasper Hale.png
Jasper Hale
80px-Thumb-Bella Swan.png
Bella Cullen
80px-Thumb-Renesmee Cullen.png
Renesmee Cullen

Więcej z Fandomu

Losowa wiki