FANDOM

Alistair.jpg
Alistair
Informacje biograficzne
Data urodzenia

około 1300 r n.e

Przemiana

około 1320 - 1325 r n.e

Wiek fizyczny

około 20 - 25 lat

Twórca

George

Wygląd
Rasa

Wampir

Płeć

Mężczyzna

Wzrost

188 cm

Kolor włosów

Ciemny blond

Kolor oczu
  • Czerwone
  • Czarne (gdy jest spragniony)
Cechy specjalne
Umiejętności specjalne

Tropicielstwo

Przynależność
Lojalność

Nomadzi europejscy

Alistair - Wampir występujący w Przed Świtem 2. Przyjaciel Carlisle'a Cullena. Nie pomógł Cullenom w walce z Volturimi - uciekł zanim przybyli. Wampir-koczownik. Żywi się ludzką krwią.

Wygląd

Alistair's coming.jpg

Alistair jest wysoki, jego oczy są czerwone lub czarne, oraz ma blady kolor skóry. Ma długie ciemnoblond włosy i zarost. Zazwyczaj chodzi w płaszczu i kamizelce. Tak jak członkowie Sabatu Jamesa poza polowaniami nie widzi potrzeby utrzymywania kontaktów z ludźmi, więc nie dba o swój wygląd zewnętrzny.

Charakter

Alistair jest typem introwertyka. Samotny, nieufny, na ogół unika towarzystwa. Jest też bardzo uparty - Carlisle musiał przypominać mu o rozmaitych przysługach jakie mu wyświadczył, zanim w ogóle zgodził się przybyć do Cullenów. Taka osobowość prawdopodobnie ma swoje źródło w życiu w dżungli oraz darze polegającym na ciągłej ucieczce.

Umiejętności: tropicielstwo

Główny artykuł: Moc śledzenia

Alistair potrafi tropić zarówno ludzi, jak i przedmioty. Umie wyczuć, gdzie w przybliżeniu znajdują się szukane przez niego osoby lub rzeczy, ale namierzanie dokładnej lokalizacji zajmuje mu już więcej czasu. Jeśli szukany obiekt jest w ruchu, Alistair może go nigdy nie odszukać.

Joe Anderson.jpg

Joe Anderson

Film

W rolę Alistaira wciela się Joe Anderson.

Występy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki