FANDOM

Carmen.jpg
Carmen
Informacje biograficzne
Data urodzenia

około 1700; Hiszpania

Przemiana

po 1700

Wygląd
Rasa

Wampir

Płeć

Kobieta

Wzrost

165 cm

Kolor oczu
  • Czerwony (gdy piła ludzką krew)
  • Złoty
  • Czarny (gdy jest spragniona)
Kolor skóry

Blady, lekko oliwkowy

Rodzina
Członkowie rodziny
  • Eleazar (partner)
  • Tanya (przyszywana siostra)
  • Kate (przyszywana siostra)
  • Irina † (przyszywana siostra)
Cechy specjalne
Umiejętności
  • Podstawowe wampirze umiejętności
  • Samokontrola
Przynależność
Lojalność
  • Denalczycy
  • Cullenowie

Carmen – wegetariańska wampirzyca, należąca do Denalczyków. Zamieszkuje Alaskę wraz z przyszywanym rodzeństwem – Tanyą, Iriną i Kate. Partnerka Eleazara. Uciekła dzięki Eleazarowi z niewoli. Nie posiada żadnego daru. Została zaproszona na ślub Belli i Edwarda. Od razu przekonała się do Renesmeee.

Biografia

Młodość

Kiedy Carmen zakochała się w Eleazarze, był on jeszcze związany z Volturimi. Carmen nie miała żadnych zdolności, które mogłyby Volturich zainteresować, więc nie zaproszono jej do straży. Eleazar już po związaniu się z Carmen współpracował jeszcze przez jakiś czas z Volturimi, ale czuł rosnący konflikt lojalności. Carmen przeszkadzało to, z jaką agresją i przemocą Eleazar ma na co dzień do czynienia. Ostatecznie poprosił Volturich o zgodę na opuszczenie straży i otrzymał je. Razem z Carmen spędzili kilka lat, podróżując po świecie i żyjąc tak, jak zwyczajne wampiry. Marzyli jednak o tym, by wieść spokojniejsze życie, dlatego też ucieszyli się ze spotkanie z siostrami Denali, które pokazały im, że można egzystować bez zabijania ludzi. Carmen i Eleazar przyjęli zasady sióstr i zostali serdecznie powitani jako nowi członkowie rodziny.

Wygląd

Blada cera Carmen ma lekko oliwkowy odcień. Jej włosy są długie i ciemne. Charakteryzuje ją niezwykła uroda. Carmen ma złote oczy i 165 cm wzrostu. Choć płynnie mówi po angielsku, jej ojczystym językiem jest hiszpański.

Osobowość

Carmen jest "wegetarianką", prowadząca bardzo spokojny tryb życia. Wydaje się ona być bardzo miłą, delikatną i opiekuńczą osobą. W przeciwieństwie do pozostałych sióstr Denali, nie przejmuje się ona tak bardzo prawem, więc dlatego łatwiej jej było zaakceptować Renesmee.

Relacje

Eleazar

Eleazar.jpg

Partner Carmen - Eleazar

Eleazar jest partnerem Carmen. Spotkali się oni w Hiszpanii, gdy Eleazar pracował jeszcze dla Volturich. Carmen nie podobała się przemoc, z która Eleazar miał do czynienia. W związku z tym Eleazar odszedł od Volturich i razem ze swoją partnerką dołączył do sióstr Denali.

Eleazar jest bardzo opiekuńczy wobec Carmen; gdy pierwszy raz spotkali oni Renesmee, zasłaniał on Carmen, nie chcąc, aby stała się jej krzywda.

Tanya, Kate i Irina

Tanya jest przywódczynią Denalczyków, a Kate, Irina oraz Carmen są jej przyszywanymi siostrami. Mimo tego, że Carmen dołączyła do sióstr później, to i tak traktują ją one na równi z sobą.

Garrett

Garrett jest nowym członkiem rodziny z Denali oraz partnerem Kate. Dołączył on do nich w Przed Świtem.

Renesmee Cullen

Renesmee jest najmłodszą członkinią rodziny Cullenów. Gdy Denalczycy pierwszy raz ją zobaczyli wszyscy, poza wyjątkiem Carmen, wzięli ją za jedną z nieśmiertelnych, natomiast Carmen wysłuchała historii dziewczynki i jako pierwsza się do niej przekonała.

Film

140px-ImagesCAKO3NZZ-Mia Maestro.jpg

Mia Maestro

W rolę Carmen wciela się Mia Maestro.

Występy

Zobacz także

Denalczycy
1000px-Mthtdmtf.jpg
Obecni członkowie Tanya Kate Eleazar Carmen Garrett
Członkowie zabici w książkach Laurent Irina
Byli członkowie Sasha Vasilii

Więcej z Fandomu

Losowa wiki