FANDOM

Corin
Wygląd
Rasa

Wampir

Płeć

Kobieta

Kolor oczu
  • Czerwony
  • Czarny (gdy jest spragniona)
Rodzina
Członkowie rodziny

Volturi

Cechy specjalne
Umiejętności

Podstawowe wampirze umiejętności

Umiejętności specjalne

Uszczęśliwianie innych

Przynależność
Zawód

Strażniczka Volturich

Lojalność

Volturi

Corin - członkini straży przybocznej Volturich. Posiada moc uszczęśliwiania ludzi i wampirów bez wzglęgu w jakiej sytuacji się znajdują. 

Biografia

Przed Świtem

250px-Volturi-whole

W Przed Świtem po doniesieniu Iriny o stworzeniu nieśmiertelnego dziecka, Corin razem z resztą straży Volturich przybywa do Forks, aby zniszczyć Cullenów. Jak się później okazuje Cullenowie nie stworzyli jednego z nieśmiertelnych, ale pół - wampira pół - człowieka. Na koniec Corin razem z innymi wraca do Volterry.

Zajęcie

Ofiicjalnie głównym zadaniem Corin w straży Volturich jest ochrona pozostałych przy życiu żon, Sulpicii i Athenodory. W rzeczywistości Corin nie tyle je chroni, ile uspokaja i wprawia w stan zadowolenia, podczas gdy inne, silniejsze fizycznie wampiry zajmują się faktyczną ochroną. Żony Volturich są tak pilnie strzeżone, że stały się właściwie więźniarkami w Volterze. Dzięki Corin są jednak zadowolone z życia, a można nawet powiedzieć, że czują się szczęśliwe.

Umiejętności

Corin potrafi sprawić, że każdy jest zadowolony z sytuacji, w której się znalazł. Jej dar ma jednak pewien skutek uboczny - działa jak narkotyk. Od uczucia wywołanego przez Corin można się uzależnić, a ofiara nie jest w stanie odzyskać dobrego samopoczucia bez jej pomocy. Aro jest zatem ostrożny i nie wystawia się na działanie jej talentu zbyt często, a do tego nakazał Chelsea przywiązać Corin na stałe do grupy. Marek nigdy nie pozwolił Corin ukoić swojego bólu po stracie Didyme. Kajusz z kolei nardzo często korzysta z jej daru, aby nieco złagodzić uczucie nudy, które ogarnie go pomiędzy bitwami i ekspedycjami karnymi.

Występy

Volturi
Crest-volturi
Liderzy Aro Kajusz Marek
Żony Athenodora Didyme Sulpicia
Straż Afton Alec Chelsea Corin Demetri Felix Heidi Jane Renata Santiago
Pozostali Bianca Eleazar Gianna Valentina

Więcej z Fandomu

Losowa wiki