FANDOM

Dzbt

Drugie życie Bree Tanner — książka autorstwa Stephenie Meyer, powstała na motywach Zaćmienia. Narratorką książki jest główna bohaterka - Bree Tanner. Opisuje ona pierwsze miesiące życia nowonarodzonych wampirów i starcie Cullenów z nowonarodzonymi.

Okładka

Okładka może nawiązywać do zabicia Bree. Czerwony, ubywający piasek jest resztką życia Bree, która jest wampirem.

Fabuła

Akcja książki zaczyna się na jednej z ulic Seattle. Bree wtedy widzi artykuł, gdzie jest napisane, że w Seattle jest coraz więcej ofiar. Później toczy się dialog Bree z Diego, a nastepnie Bree wraz z Diego udają się za tropem Riley'a, gdzie widzą domek, do którego wchodzą Volturi. Następnie Diego odziela się od Bree (za co przypłaca życie) a Bree wraca do "domu". Dzień później Riley idzie oznajmić nowonarodzonym że mają "wroga" i że trzeba się z nimi rozprawić. Riley pod przymusem Victorii "szkoli" nowonarodzonych (nie biora udział w szkoleniach Bree i Fred, tylko się przypatrują). Potem odbywa się polowanie na statku i nowonarodzeni idą na atak. 

Bree na krótko przed bitwą i w jej początkowym trwaniu rozmawia z Fredem, który proponuje jej przyłączenie się do niego. Bree odpowiada mu, że przyłaczy się tylko odnajdzie Diego. Fred obiecuje Bree że będzie czekał na nią pod Vancouver. Bree mu wierzy i biegnie ocalić Diego, wkrótce odkrywa, że jednak nie żył juz od paru dni. 

Na polu bitwy Bree dostrzega Carlisle. Gdy Bree była już przy linii drzew Carlisle ją złapał. 

Bree oznajmiła, że nie chce atakować złotookich wampirów i wyraża skruchę. Wtem dołącza do Carlisle'a Esme i razem proponują Bree bezpieczeństwo, na co ona przystaje. Odkrywa również, że z Cullenami czuje się bezpieczniej niż z kimkolwiek z armii nowonarodzonych. 

Podczas ich dyskusji dołącza do nich Jasper, który jest przeciwny darowaniu życia Bree i chce ją zabić. Esme i Carlisle stają w obronie Bree. 

Następnie Bree spotyka się z Bellą. Nie może* oprzeć się jej krwii, że o malo co się na nią nie rzuca. 

Po tym zdarzeniu przybywają Volturi i dokonują egzekucji Bree. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki