FANDOM

Eleazar
Eleazar
Informacje biograficzne
Data urodzenia

około 1700; Hiszpania

Przemiana

po 1700

Wygląd
Rasa

Wampir

Płeć

Mężczyzna

Wzrost

180 cm

Kolor włosów
  • Ciemnobrązowy (książka)
  • Czarny (filmy)
Kolor oczu
  • Czerwony (pijąc ludzką krew)
  • Czarny (gdy jest spragniony)
  • Złoty (jako wegetarianin)
Kolor skóry

Blady, z lekkim oliwkowym akcentem

Rodzina
Członkowie rodziny
  • Carmen (partnerka)
  • Tanya (przyszywana siostra)
  • Kate (przyszywana siostra)
  • Irina (przyszywana siostra)
Cechy specjalne
Umiejętności
  • Podstawowe wampirze umiejętności
  • Niezwykła samokontrola
Umiejętności specjalne

Identyfikowanie talentów innych

Przynależność
Lojalność

Eleazar jest członkiem klanu Denalczyków. Na początku należał do Volturi, jednak później poznał Carmen i razem dołączyli do Denalczyków i został wampirem - wegetarianinem. Ma moc wyczuwania zdolności innych wampirów i ludzi, w ich przypadku jest to jednak trudniejsze.

Biografia

Młodość

Eleazar był niegdyś członkiem straży Volturich. Z natury jest osobą delikatną, więc niezbyt mu się podobały ich metody działania. Czuł jednak, że służy ważnej sprawie, pracując z tymi, którzy pilnują praw.

Kiedy Eleazar zakochał się w Carmen i zdał sobie sprawę, że nie podoba jej się jego zajęcie, poprosił Aro, by pozwolił mu opuścić Volturich. Aro nie był zachwycony tym pomysłem, lecz wyraził zgodę. Uznał, że w razie potrzeby Eleazar sam powróci do służby, a poza tym nie chciał niszczyć talentu, jakiego nie znalazł u żadnego innego wampira. Wprawdzie od chwili przyjęcia bliźniąt Volturi nie wyszukują już nowych talentów, ale nigdy nie wiadomo, co przyniesie przyszłość - Eleazar może jeszcze okazać się potrzebny.

Po odejściu ze straży Volturich Eleazar i Carmen pragnęli spokojnego życia. Dlatego tak się ucieszyli, poznawszy dziewczęta z Denali, i z chęcią przyjęli ich życiową filozofię.

Wygląd

Blada cera Eleazara ma lekko oliwkowy odcień. Jego włosy są ciemne. Hiszpański jest jego ojczystym językiem, jednak umie mówić po angielsku.

Osobowość

Eleazar jest z natury delikatną osobą, więc nie podobały mu się metody stosowane przez Volturich. Jednak potrafi on być także lojalny i przywiązany. Dla Carmen zawsze był opiekuńczy i troskliwy.

Umiejętności

Identyfikowanie talentów

Eleazar potrafi wyczuć rodzaj i siłę talentu u wampirów obdarzonych nadprzyrodzonymi zdolnościami. Wnika on do umysłu danej osoby, więc może być do pewnego stopnia blokowany przez Bellę. Potrafi również wyczuć szczególnie silne cechy ludzi mogące przeistoczyć się w nadprzyrodzony talent, jednak jest to znacznie trudniejsze.

Relacje

Carmen

Carmen

Carmen

Carmen jest partnerką Eleazara. Pierwszy raz para spotkała się w Hiszpanii i od razu wpadli sobie w oko. Jednak Carmen nie chciała, aby Eleazar pracował dla Volturich - przeszkadzały jej brutalne sposoby działania Volturich. Wampir jednak był w stanie zrezygnować dla niej z posady u Volturich.

Tanya, Kate i Irina

Eleazar dołączył do dziewcząt z Denali, gdyż razem z Carmen chcieli spokojnego życia. Bez problemu zaakceptowali zasady sióstr, dotyczące picia zwierzęcej krwi. Eleazar zawsze traktował Kate, Tanyę i Irinę, więc on także bardzo przeżył unicestwienie Iriny.

Film

100px-Christian Camargo

W rolę Eleazar wciela się Christian Camargo.

Występy

Zobacz także

Volturi
Crest-volturi
Liderzy Aro Kajusz Marek
Żony Athenodora Didyme Sulpicia
Straż Afton Alec Chelsea Corin Demetri Felix Heidi Jane Renata Santiago
Pozostali Bianca Eleazar Gianna Valentina

Denalczycy
1000px-Mthtdmtf
Obecni członkowie Tanya Kate Eleazar Carmen Garrett
Członkowie zabici w książkach Laurent Irina
Byli członkowie Sasha Vasilii

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Eleazar

Więcej z Fandomu

Losowa wiki