FANDOM

Garrett
Garrett
Informacje biograficzne
Data urodzenia

1700; Nowa Anglia

Przemiana

około 1780

Twórca

Jeden z nomadów

Wygląd
Rasa

Wampir

Płeć

Mężczyzna

Wzrost

189 cm

Kolor włosów
  • Blond (książka)
  • Brązowy (film)
Kolor oczu
  • Czerwony
  • Czarny (gdy jest spragniony)
  • złoty
Kolor skóry

Blady

Rodzina
Członkowie rodziny
Cechy specjalne
Umiejętności

Podstawowe wampirze umiejętności

Przynależność
Lojalność

Garrett — Nie ma specjalnych zdolności. Na koniec Przed Świtem dołączył do Denalczyków. Żywi się ludzką krwią, jednak próbuje zmienić dietę na zwierzęcą. Jego partnerką jest Kate.

Wygląd

Garrett jest wysoki i smukły długie, jasne włosy wiąże w ogon skórzanym rzemykiem. W filmie jest wysokim mężczyzną o brązowych włosach, jego oczy są koloru czerwieni.

Historia

Garrett został przemieniony w wampira podczas amerykańskiej wojny o niepodległość. Był zagorzałym patriotą i chętnie brał udział w walkach o prawo poszczególnych kolonii do samostanowienia. Autentycznie wierzył w amerykański sen. Jego przemiana była właściwie dziełem przypadku i miała miejsce po bitwie. Miejscowe wampiry wykorzystywały olbrzymią liczbę poległych w bitwach i bezkarnie urządzały sobie uczty. Garrett wraz z dziewięcioma innymi żołnierzami znalazł się w potrzasku, kiedy zaatakował ich wampir. Jako pierwszy stracił przytomnosć, otrzymawszy potężny cios od napastnika. Wampir zabił dziewięć osób, wypijając ich krew, i kiedy nadeszła kolej na Garretta, zdążył już nasycić pragnienie, dlatego nie wypił zbyt wiele jego krwi. Nie miał jednak zamiaru powoływać do życia kolejnego wampira. Nie spodziewał się, że żołnierz przeżyje, gdyż wczesniej bardzo mocno uderzył go w głowę. Po przemianie Garrettowi bardzo zależało na tym, by zrozumieć to, co mu się przydarzyło. Później zamieniło się to w chęć rozwiązania zagadek i tajemnic.

Film

180px-LeePace

Lee Pace

W rolę Garretta wciela się Lee Pace.

Występy

Zobacz także