FANDOM

Okat22050
Heidi
Informacje biograficzne
Data urodzenia

przed 1500 n.e; Niemcy

Przemiana

ok. 1500 n.e

Twórca

Hilda

Wygląd
Rasa

Wampir

Płeć

Kobieta

Wzrost

178 cm

Kolor włosów

Brązowy

Kolor oczu
  • Czerwony
  • Czarny (gdy jest spragniona)
Kolor skóry

Blady

Rodzina
Członkowie rodziny
Cechy specjalne
Umiejętności
  • Podstawowe wampirze umiejętności
  • Niezwykłe piękno
Umiejętności specjalne

Atrakcyjność

Przynależność
Zawód

Strażniczka Volturich

Lojalność

Heidi – jest członkinią straży Volturich. Heidi jest niezywkle piękna. Posiada ona talent, dzięki któremu może ona oczarować każdego bez względu na jego płeć. Zajmuje się on sprowadzaniem "pożywienia" dla Volturich.

Biografia

Młodość

Heidi została przemieniona przez wampirzycę imieniem Hilda, po czym przez kilka lat należała do jej grupy. Hildę później oskarżono o to, że wraz ze swoją grupą przyciąga zbyt wiele uwagi. Zniszczono wówczas wszystkie wampiry z grupy z wyjątkiem dwóch: Heidi, ponieważ uznano, że wyraziła skruchę, oraz Victorii, która zdołała uciec. Dzięki talentowi Chelsea Heidi jest całkowicie oddana i wierna Volturim.

Heidi stała się jednym z najważniejszych członków straży mających zagwarantować Volturim komfort życia codziennego. Jej głównym zadaniem jest obmyślanie różnych sposobów przyciągnięcia ludzkich ofiar do Volterry i zapewnienie w ten sposób pożywienia reszcie grupy. Ma sprowadzać ludzi z daleka i nie zostawiać za sobą śladów. Organizuje na przykład konkurs, w którym można wygrać wycieczkę all inclusive do Turcji (lub dokądkolwiek indziej), albo rozmowę kwalifikacyjną na stanowisko z gigantyczną pensją. Ofiary nigdy nie słyszą nazwy "Volterra" i zwykle nie wiedzą nawet, że są zabierane do Włoch. Heidi ma sporo samolotów, pojazdów i innych rekwizytów, które służą zwabieniu i przywiezieniu ludzi do siedziby Volturich. Wybrana ofiara nie jest w stanie odrzucić zaproszenia Heidi.

250px-Heidi (1)

Księżyc w Nowiu

Heidi pierwszy raz pojawia się w Księżycu w Nowiu, kiedy przyprowadza ona do siedziby Volturich wielu turystów. Jest ona widziana, gdy Demetri odprowadza Edwarda, Alice i Bellę do recepcji. Kiedy rodzeństwo Cullenów i Bella są już na końcu korytarza, prowadzącego do recepcji, można usłyszeć krzyki ludzi, zabijanych przez Volturich.

Przed Świtem

300px-Entireguard

W Przed Świtem Volturi wyruszają do Forks, aby ukarać Cullenów. Jednak nie wiadomo czy Heidi jest wśród nich. Cała konfrontacja kończy się pokojowo i wszyscy Volturi wracają do Volterry.

Wygląd

Heidi jest oszałamiająco piękna. Ma ona długie, brązowe włosy i 178 cm wzrostu. Bella porównuje ją do Rosalie. Z powodu częstych kontaktów z ludźmi Heidi nosi zazwyczaj niebieskie szkła kontaktowe, które sprawiają, że jej oczy przybierają fioletową barwę.

Umiejętności

Atrakcyjność

Heidi jest niezwykle atrakcyjna i pociągająca zarówno dla mężczyzn, jak i dla kobiet, ludzi i wampirów. Można się oprzeć jej powabowi, lecz jest to niezmiernie trudne jeśli Heidi akurat zależy na tym, żeby kogoś oczarować. Talent Heidi działa na umysł danej osoby, więc może być blokowany przez tarczę Belli.

Etymologia

Heidi jest to imię siostry Stephenie Meyer, która chciała być wspomniana w sadze.

Film

Noot

Noot Seear

W rolę Heidi wciela się kanadyjska modelka Noot Seear.

Występy

Zobacz także

Volturi
Crest-volturi
Liderzy Aro Kajusz Marek
Żony Athenodora Didyme Sulpicia
Straż Afton Alec Chelsea Corin Demetri Felix Heidi Jane Renata Santiago
Pozostali Bianca Eleazar Gianna Valentina

Więcej z Fandomu

Losowa wiki