FANDOM

HuilenBreakingDawn.jpg
Huilen
Informacje biograficzne
Data urodzenia

połowa lat 30. XIX w.; Ameryka Południowa

Przemiana

około 1850 r.

Wiek fizyczny

17

Twórca

Nahuel

Wygląd
Rasa

Wampir

Płeć

Kobieta

Kolor włosów

Czarny

Kolor oczu
  • Czerwony
  • Czarny (gdy jest spragniona)
Kolor skóry

Blado-oliwkowy

Rodzina
Członkowie rodziny
Cechy specjalne
Umiejętności

Podstawowe wampirze umiejętności

Huilen - jest ciotką Nahuela oraz wampirem - nomadą. Żywi się ludzką krwią. Przemienił ją Nahuel, gdy miała 17 lat. Siostra Pire - matki Nahuela. Przemieniona w ten sam rok co urodzony został Nahuel, dokładnie 3 dni po jego narodzinach. Ma ponad 150 lat. Towarzyszy jej Nahuel. Opiekuje się synem swojej siostry jak swoim własnym.

Historia

Huilen wywodziła się z plemienia Mapuche, czyli Araukanów, jej plemię żyło z uprawy roli i hodowli bydła. Najlepsza przyjaciółką i osobą godną zaufania była jej młodsza o rok siostra. Tak wielkie przywiązanie sprawiło, że Huilen od razu zauważyła zmianę, jaką pewnego dnia zauważyła u siostry, lecz ta nie chciała jej powiedzieć, o co chodzi. W końcu zauważyła siniaki na jej ciele i uznała, że to za sprawą krwiopijcy z lokalnych legend, Pire jednak nie chciała go zostawić. Następnie Pire zaszła z Johamem w ciąże, przy porodzie umarła, a jej syn ukąsił Huilen przez co stała się wampirem.

Wygląd

Jest niska ma 152 cm wzrostu, posiada drobną budowę ciała. Jej blada skóra ma lekko oliwkowy odcień. Ma długie włosy, które splata w warkocz. Ma czerwone lub gdy jest głodna czarne oczy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki