FANDOM

Jamie Campbell Bower
Tumblr mjjzfzB9WM1s8q8nvo1 500.jpg
Imię Jamie Campbell Bower
Data i miejsce urodzenia 22 listopad 1988 w Londynie
Wiek 24 lata
Kolor włosów Blond
Kolor oczu Niebieskie

James "Jamie" Campbell Bower (ur. 22 listopad 1988) Pojawia się w Księżycu w Nowiu i w obu częściach Przed Świtem jako Kajusz. Jamie jest najbardziej znany ze swoich ról jako Anthony Hope w "Sweeney Todd: Demoniczny golibroda z Fleet Street", gdzie grał u boku Johnny'ego Deppa i Heleny Bonham Carter, z roli Kajusza w Sadze Zmierzch z roli Króla Artura w oryginalnej serii Camelot i z roli Młodego Gellerta Grindelwalda w "Harrym Potterze i Insygnia Śmierci cz. I i II". Jamie zagrał Jace'a Waylanda w filmie "The Mortal Istruments: City of Bones".

Wczesne życie

Jamie Campbell Bower urodził się w Londynie. Uczęszczał do Bedales, szkoły w Steep w hrabstwie Hampshire w Anglii. Jego matka Anne Elizabeth z domu Roseberry jest menagerem muzycznym, a ojciec David Bower pracuje dla korporacji "Gibson Guitar". Jest byłym członkiem National Youth Music Theatre i National Youth Theatre. Rozpoczął swoją karierę zawodową, gdy przyjaciółka Laura Michelle Kelly, która również pojawiła się w Sweeney Todd, poleciła go do swojemu agentowi. Oprócz aktorstwa, jest także wokalistą w zespole Counterfeit . Jamie był niedawno modelem Select Model Management w Londynie. W lutym 2010 roku Jamie zaczął spotykać się z gwiazdą Harrego Pottera Bonnie Wright (filmowa Ginny Weasley), w 2011 oficjalnie ogłosili swoje zaręczyny, a w 2012 oficjalnie rozstali się.

Aktualności

Aktualnie Jamie spotyka się z modelką Matildą Lowther.

Zobacz także

Więcej z Fandomu

Losowa wiki