Fandom

Saga Zmierzch Wiki

Jessica Stanley

383strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
JessicaS.jpg
Jessica Stanley
Informacje biograficzne
Data urodzenia

1988; Austin, Texas

Wygląd
Rasa

Człowiek

Płeć

Kobieta

Wzrost

155 cm

Kolor włosów

Brązowe

Kolor oczu

Niebieskie

Rodzina
Członkowie rodziny

Pani Stanley (matka)

Przynależność
Zawód

Absolwentka liceum w Forks

Jessica Stanley – przyjaciółka Belli ze szkoły średniej w Forks. Odgrywa niewielką role w całej sadze, jednak występuje w każdym filmie. Dziewczyna zaprzyjaźnia się z Bellą tylko po to, by zbliżyć się do Mike'a Newtona, który podkochuje się w głównej bohaterce. Jej przyjaciółkami są Angela Weber i Lauren Mallory (występująca jedynie w książce). W Zaćmieniu odwróciła się od Belli, jednak pod koniec książki znowu się z nią zaprzyjaźniła. Została zaproszona na ślub Belli i Edwarda. Jej dawnym obiektem westchnień był Edward.
Anna-kendrick-903.jpg

Relacje

  1. Bella Cullen- Jej relacje z Bellą są zmienne. Na początku, gdy Bella przyjechała do Forks Jessica stała się jej pierwszą koleżanką w szkole. Zaczęła do niej zagadywać i wykorzystywała tą znajomość by poderwać Mike'a. W "Księżyc w nowiu" zostawia Bellę w czasie jej załamania, przestaje się nią interesować. W "Zaćmieniu" podczas zakończenia roku szkolnego wypłakuje się Belli, że będzie za nią bardzo tęsknić. W "Przed Świtem" pojawia się na ślubie Belli i Edwarda Cullena i cieszy się ze szczęścia koleżanki, chociaż niewątpliwie jej zazdrości (bo sama podkochiwała się w Edwardzie).

Film

W rolę Jessiki Stanley wciela się Anna Kendrick.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki