FANDOM

Kebi
Kebi
Informacje biograficzne
Data urodzenia

przed 2500 p.n.e.; Egipt

Przemiana

przed 2500 p.n.e.

Twórca

Amun

Wygląd
Rasa

Wampir

Płeć

Kobieta

Wzrost

161 cm

Kolor włosów

Ciemnobrązowy

Kolor oczu
  • Czerwony
  • Czarny (gdy jest spragniona)
Kolor skóry

Oliwkowy

Rodzina
Członkowie rodziny
  • Amun (partner)
  • Benjamin
  • Tia
Cechy specjalne
Umiejętności

Podstawowe wampirze umiejętności

Przynależność
Zawód

Służąca (jako człowiek)

Lojalność

Egipcjanie

Kebi – wampirzyca żywiąca się ludzką krwią, będąca członkinią armii Egipcjan. Nie jest zbyt rozmowna, rzadko kiedy oddala się od Amuna. Została zmieniona przez Amuna. Pojawiła się w Przed Świtem aby przekonać Volturi, że Renesmee nie jest nieśmiertelnym dzieckiem.

Historia

Kebi została wybrana przez Amuna spośród jego ludzkich niewolników ze względu na niespotykaną urodę oraz bezwzględną lojalność wobec swego pana. Nawet po przemianie związek Kebi i Amuna nigdy nie był partnerski. Kiedy Amun postanowił ugiąć się przed żądaniami Volturich, Kebi bez pytania postąpiła tak samo. Posłuchałaby go również wtedy, gdyby postanowił im się sprzeciwić i wystawić ich oboje na pewną śmierć.

Wygląd

Kebidescrp

Kebi ma długie, czarne, kręcone włosy, a jej blada skóra ma lekko oliwkowy odcień, co wskazuje na to, że jako człowiek musiała mieć ciemną karnację. Kebi ma 161 cm wzrostu.

Osobowość

Kebi wydaje się być bardzo cichą, nieśmiałą i spokojną osobą. Jest ona grzeczna i opanowana. Kebi jest bardzo przywiązana do Amuna i praktycznie uzależniona od jego obecności - prawdopodobnie bała by się zostać bez niego.

Relacje

Kebi nie okazuje uczuć nikomu innemu poza Amunem. Benjamina tolerowała, ponieważ widziała, że swoją obecnością uszczęśliwia on Amuna, choć trzeba przyznać, że była o chłopca nieco zazdrosna. Kiedy Benjamin przyprowadził Tię, Kebi bardzo się ucieszyła; liczyła, że Amun przestanie patrzeć w chłopca jak w obrazek, skoro jasne było, że Benjamin kocha Tię bardziej niż Amuna. Nadzieje Kebi nie do końca się spełniły - Benjamin nadal kochał Amuna jak ojca. Jednak zazdrość Amuna o uczucia Benjamina, choć dobrze skrywana, dała Kebi trochę zadowolenia.

Film

Bda735a91773f7f132a7b86e179cfe2a

Andrea Gabriel

Andrea Gabriel wciela się w rolę Kebi.

Występy

Zobacz także

Egipcjanie
Egyptiancoven
Amun Benjamin Kebi Tia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki