FANDOM

Leah Clearwater
Leah Clearwater
Informacje biograficzne
Data urodzenia

1986; La Push, Waszyngton

Pierwsza przemiana

Marzec, 2006

Wygląd
Rasa

Zmiennokształtna

Płeć

Kobieta

Kolor sierści

Szary

Kolor włosów

Czarny

Kolor oczu

Brązowy

Kolor skóry

Brunatny

Rodzina
Członkowie rodziny
Cechy specjalne
Umiejętności

Podstawowe umiejętności

Geny

Linia Uley, Black i Ateara

Umiejętności specjalne

Nadzwyczajna szybkość

Przynależność
Lojalność
  • Plemię Quileute
  • Wataha Sama
  • Wataha Jacoba
  • Cullenowie

Leah Clearwater – jedyna znana kobieta wilkołak. Starsza siostra Setha, córka Harry'ego i Sue Clearwaterów, kuzynka Emily Young, była dziewczyna Sama Uley'a. Leah bardzo cierpi po zerwaniu z Samem, ale jednak cieszy się z jego szczęścia. Na początek była w watasze Sama (Uleyowie), ale później dołączyła do watahy Jacoba (watahy Jacoba). W wizji Alice oddała życie za Esme Cullen.

Historia

W trzeciej klasie liceum Leah zaczęła się spotykać z Samem Uleyem. Zakochała się w nim i przez trzy lata byli razem.

Kiedy była w trzeciej klasie, jej życie uległo gwałtownej zmianie - Sam nagle zniknął. Szukała go policja oraz straż leśna, ale nie udało im się go odnaleźć.

Dwa tygodnie później Sam nagle się odnalazł. Nie wyjaśnił swojej nieobecności i od tamtej pory był nie do poznania. Leah wiedziała, że w jego życiu wydarzyło się coś ważnego, o czym nie chce jej powiedzieć, ale nie umiała się domyślić, co by to mogło być. Próbowała dać mu trochę czasu, by spokojnie rozwiązał swój problem; przez cały ten czas kochała go i wspierała.

Niedługo potem przyjechała do La Push dalsza kuzynka Lei, Emily Young. Od zawsze bardzo się przyjaźniły - były jak siostry - i Emily często odwiedzała Leę. Emily już wcześnie kilkakrotnie spotkała Sama, ale tym razem, kiedy Sam przyszedł zobaczyć się z Leą, ujrzał Emily pierwszy raz od swojego zniknięcia. Leah była zdziwiona jego dziwnym zachowaniem. Bardzo szybko wyszedł, ale jeszcze tej nocy wrócił i zerwał z nią. Widziała, że Sam jest zdruzgotany, ale nie miała pojęcia, co spowodowało w nim taką zmianę. Zrozumiała nieco więcej, kiedy lekko wystraszona Emily powiedziała jej, że Sam ją prześladuje. Leah do tej pory wolała nie myśleć o najgorszym, ponieważ zdawała sobie sprawę, że z Samem dzieje się coś bardzo dziwnego, ale teraz nie mogła go już dłużej tłumaczyć. Wściekła się. Emily wspierała ją, a Leah przez cały czas liczyła, że kuzynka po prostu odrzuci zaloty Sama.

Leah zauważyła jednak, że Emily spędza z Samem coraz więcej czasu, chociaż pozornie nie chce mieć z nim nic do czynienia. Później dotarła do niej wieść, że Emily zaatakował niedźwiedź, a Sam nie może dojść do siebie po tym wypadku. Na początku martwiła się głównie stanem zdrowia Emily. Wkrótce jednak okazało się, że Sam i Emily są parą, i współczucie Lei zamieniło się w gorycz. W głębi duszy czuła nawet, że Emily spotkał zasłużony los.

Od tamtej pory Leah unikała towarzystwa Emily i Sama. Emily prosiła ją o wybaczenie, ale Leah w ogóle nie chciała z nią rozmawiać.

Czas mijał, a Leah gniewała się coraz bardziej, choć nie wydarzyło się nic, co mogłoby ów gniew podsycić. Z byle powodu wpadała we wściekłość; czasami złościła się tab bardzo, że dostawała drgawek. Ta zmiana zaczęła ją martwić i Leah zastanawiała się, czy nie przydałaby jej się porada specjalisty lub jakieś lekarstwa. Zanim zdążyła się nad tym dobrze zastanowić, doświadczyła pierwszej przemiany. Kłóciła się właśnie z matką o te częste huśtawki nastrojów; do rozmowy wtrącił się ojciec, stając po stronie matki. Leah była tak wściekła, że zaczęła się cała trząść, po czym w okamgnieniu przeistoczyła się w wilkołaka w małym saloniku Clearwaterów. Nie tknęła przy tym żadnego z rodziców, zniszczyła tylko kanapę. Szok spowodowany przemianą Lei doprowadził u jej ojca do śmiertelnego ataku serca. Harry doskonale zdawał sobie sprawę z istnienia wilkołaków i spodziewał się, że któregoś dnia ten los może spotkać Setha. Był jednak pewien, że wilkołakami mogą zostać tylko potomkowie płci męskiej, przeoczył więc oznaki zbliżającej się przemiany u Lei. Wstrząśnięty całym zamieszaniem i przepełniony strachem, młodszy brat Lei, Seth, również przemienił się w wilkołaka, choć teoretycznie był na to jeszcze za młody.

Następne tygodnie były dla Lei niezwykle trudne. Straciła ojca i obwiniała się o jego śmierć, choć przecież nie zamierzała wyrządzić mu krzywdy. Przyjęło się, że przewodnikiem i nauczycielem młodych wilkołaków jest Sam. To on rozdzielał role w sforze i wyjaśniał nowe zasady postępowania. Niestety, była to ostatnie osoba, z którą Leah miała ochotę się spotkać. Teraz czuła się jeszcze gorzej - odkąd poznała prawdę, nie mogła go już obwiniać o to, co się stało. Nie miała wyboru, musiała wybaczyć jemu i Emily. Kosztowało ją to tak wiele, że wyczerpana emocjonalnie Leah z trudem radziła sobie ze wszystkimi pozostałymi problemami. Zgodziła się wspierać Emily i być jej druhną na ślubie. Starała się nie okazywać, jak bardzo ją to boli, ale jako wilk nie miała szans zachować niczego w tajemnicy.

Najciężej jej było znieść właśnie tę konieczność dzielenia się myślami w sforze. Bardzo pragnęła się w kogoś wpoić. Kolejną trudną rzeczą było zrozumienie zmian, jakie zaszły w jej ciele. Szczególnie trapił ją fakt, że przestała miesiączkować, i dręczyła się tym, co to oznacza dla jej przyszłości. Właściwie jedyne, co jej się podobało w byciu wilkołakiem, to szybkość.

Wygląd

Leah jest piękna. Ma nieskazitelną, miedzianą karnację, krótkie, lśniące, czarne włosy i długie, gęste rzęsy. W postaci zwierzęcej jest najmniejszym z wilkołaków, lecz zarazem najszybszym. Jej sierść ma szary kolor.

Zobacz także

Więcej z Fandomu

Losowa wiki