FANDOM

Maggie.jpg
Maggie
Informacje biograficzne
Data urodzenia

1832; Irlandia

Przemiana

1847

Twórca

Siobhan

Wygląd
Rasa

Wampir

Płeć

Kobieta

Wzrost

158 cm

Kolor włosów
  • Rudy (książka)
  • Czarny (film)
Kolor oczu
  • Niebieski (ludzkie)
  • Czerwony
  • Czarny (gdy jest spragniona)
Kolor skóry

Blady

Rodzina
Członkowie rodziny
  • Siobhan (przybrana matka)
  • Liam (przybrany ojciec)
  • Matka
  • Ojciec
  • Dziadkowie
Cechy specjalne
Umiejętności

Podstawowe wampirze umiejętności

Umiejętności specjalne

Wyczuwanie kłamstw

Przynależność
Lojalność
  • Irlandczycy
  • Cullenowie

Maggie – wampirzyca należąca do irlandzkiego klanu, urodziła się w 1832 roku, a została przemieniona w 1847 roku, mając 16 lat przez Siobhan. Jej zdolnością jest umiejętność wyczucia czyjegoś kłamstwa. Pojawia się w Przed Świtem cz.2, aby pomóc Cullenom w walce z Volturi. Choć nie jest przywódcą swojego klanu, reszta słucha jej zdania dzięki jej umiejętności wyczuwania kłamstw. Żywi się ludzką krwią.

Historia

Maggie zawsze miała problemy z osobami postawionymi wyżej od niej, czy to w rodzinie, czy w ramach całej społeczności. Zwykła hipokryzja, której oczekiwała większość ludzi, była Maggie całkowicie obca. Jeśli ktoś powiedział coś wbrew swoim prawdziwym odczuciom, Maggie od razu wyczuwała tę rozbieżność. W takich sytuacjach zawsze czuła się w obowiązku wskazać kłamstwo. Jej spostrzegawczość wprawiała ludzi w zakłopotanie, a im bliżej była z kimś związana, tym większe było owo zakłopotanie.

W połowie lat 40. XX wieku plaga głosu zdziesiątkowała wioskę Maggie. Ci, których było na to stać, udali się do Ameryki. Wyjechała również rodzina Maggie, lecz nie mieli aż tyle pieniędzy, by dla wszystkich kupić bilety. Dziadkowie Maggie ze strony matki, którzy już wtedy mieli słabe zdrowie, zostali w Irlandii, a Maggie została razem z nimi, oficjalnie po to, by się nimi opiekować. Maggie jednak doskonale zdawała sobie sprawę, że poświęcono ją, ponieważ rodzice nie kochali jej tak bardzo jak resztę swoich dzieci. Była dla nich raczej ciężarem, czasami zastanawiali się nawet, czy jej zdolności nie pochodzą od samego diabła.

Siobhan i Liam znaleźli Maggie przy drodze do Cork, bliską śmierci z głodu. Rzecz jasna, kiedy Siobhan zaczęła ją wypytywać, Maggie powiedziała jej całą prawdę o sobie. Siobhan przemieniła więc dziewczynę.

Wygląd

Maggie jest niska (158 cm wzrostu) i bardzo szczupła. Ma jaskraworude loki.

Umiejętności

Po przemianie talent Maggie wyostrzył się. Jej rozmówca nie musiał nawet się odzywać, a Maggie i tak wiedziała, czy zachowuje się zgodnie z tym, co naprawdę myśli. Jeśli ktoś próbował zamaskować swe prawdziwe intencje wyglądem lub zachowaniem, Maggie od razu potrafiła to rozpoznać.

Relacje

Siobhan i Liam zawsze byli ze sobą szczerzy, więc obecność Maggie w ich grupie nie powodowała żadnych konfliktów. Z tego samego powodu i Maggie łatwiej było się do nich przyłączyć - po przemianie każde kłamstwo czy oszustwo mocno dawało się jej we znaki.

Film

Marlane.jpg

Marlane Barnes

W rolę Maggie wciela się Marlane Barnes.

Występy

Zobacz także

Irlandczycy
IRISHCOVENBD2.JPG
Liam Maggie Siobhan

Więcej z Fandomu

Losowa wiki