FANDOM

MyAnna Buring
324036.1
Data urodzenia 22 września 1979
Pochodzenie Szwecja
Płeć Kobieta
Kolor oczu Niebieski
Kolor włosów Blond
Wzrost 157 cm
W Sadze Zmierzch Tanya
MyAnna Buring - aktorka urodzona 22 września 1979 roku w Szwecji. Wychowała się na Bliskim Wschodzie. W wieku 16 lat przeprowadziła się do Anglii. Uczęszczała do American British Academy w Muscat, w Omanie. W wieku 25 lat ukończyła London Academy of Music and Dramatic Art.

Swoją karierę aktorską rozpoczęła w 2005 roku. Zadebiutowała jako Sam w horrorze "Zejście" reżyserii Neila Marshalla. Przed rozpoczęciem zdjęć musiała wziąć udział w profesjonalnym szkoleniu wspinaczkowym w szkole w Derbyshire. W 2006 roku otrzymała małą rolę w horrorze "Omen". Od tamtej pory jej kariera rozwija się w bardzo szybkim tempie. Z Neilem Marshallem współpracowała również w 2008 roku, kiedy to wystąpiła w filmie "Doomsday" jako Cally. Zrobiło się wokół niej głośno, po tym jak wystąpiła w komedii "Lesbian Vampire Killer, czyli noc krwawej żądzy". Sławę zawdzięcza także roli Shel w thrillerze "Lista płatnych zleceń". Za tę rolę otrzymała nominację do nagrody BIFA, w kategorii najlepsza aktorka. Rok 2011 okazał się kamieniem milowym w jej karierze - zagrała rolę Tanyi Denali w ekranizacji bestsellerowej powieści Stephenie Meyer zatytułowanej "Przed Świtem".

Zobacz także

Więcej z Fandomu

Losowa wiki