FANDOM

Seth
Seth Clearwater
Informacje biograficzne
Data urodzenia

1992; La Push, Waszyngton

Pierwsza przemiana

Marzec, 2006

Wygląd
Rasa

Zmiennokształtny

Płeć

Mężczyzna

Wzrost

prawie 182 cm

Kolor sierści

Piaskowy

Kolor włosów

Czarny

Kolor skóry

Brunatny

Rodzina
Członkowie rodziny
Cechy specjalne
Umiejętności

Podstawowe umiejętności

Geny

Linia Ateara, Black i Uley

Umiejętności specjalne

Nadzwyczajny słuch

Przynależność
Lojalność
  • Plemię Quileute
  • Wataha Sama
  • Wataha Jacoba
  • Cullenowie

Seth Clearwater - Członek watahy Jacoba (Czarnej watahy) a wcześniej Sama (Uleyowie). Brat Leah Clearwater. Jest synem Harry'ego i Sue Clearwaterów. W Przed Świtem razem z Jacobem i swoją siostrą sprzeciwiają się Samowi i chronią Cullenów. W Przed Świtem Część 2 w wizji Alice Cullen  przedstawiającą ewentualną bitwę z Volturi zostaje sparaliżowany przez Jane, a potem wykończony przez Felixa. Jest przyjacielem Edwarda Cullena. 

Biografia

Kiedy starsza siostra Setha, Leah, pewnego wieczoru przeobraziła się w wilkołaka na oczach całej rodziny, ojciec obojga doznał olbrzymiego szoku. Już wcześniej miał słabe serce. Tym razem dostał zawału, którego nie przeżył. Całe to zamieszanie sprawiło, że przeobraził się również Seth. W normalnych okolicznościach jego przemiana nastąpiłaby nieco później.
Choć Seth był przygnębiony z powodu śmierci ojca, przyjął swoją przemianę o wiele lepiej niż Leah. Nie musiał jednak stawiać czoła takim wyzwaniom jak siostra. Podobało mu się, że jest wilkołakiem. Przynależność do sfory uważał nie za przekleństwo, lecz za rodzaj magii, która go wyróżnia. Seth słynie w sforze z nadzwyczajnego słuchu.
Ze wszystkich wilkołaków Seth ma najbardziej otwarty umysł. Cullenów nie uważa za potworów, lecz za jednostki, które postanowiły żyć tak, by nie robić nikomu krzywdy.

Wygląd

Seth jest szczupły i ma długie kończyny, przez co robi wrażenie nieco niezgrabnego. Młodo wygląda - gdy się szeroko uśmiecha, przypomina Belli Jacoba, kiedy był młody. Jest muskularny jak wszystkie wilkołaki, ale to jeszcze dziecko.

Wystąpienia

Film

BooBoo 5

Boo Boo Stewart

W filmie w rolę Setha wciela się Boo Boo Stewart.

Zobacz także

Werewolves 13

Seth zabija Rileya

Więcej z Fandomu

Losowa wiki