FANDOM

Stefan
Stefan
Stefan — jeden z dwójki (wraz z Vladimirem) ocalały podczas momentu w którym Volturi - włoski klan wampirów - odbierali im władzę. Stefan sprawował władzę do V wieku n.e. w Rumuni. Stefan wraz z Vladimirem nie toleruje władzy Volturi i najchętniej by się ich pozbył. Ma do nich urazęW Przed Świtem pojawił się niespodziewanie wraz z Vladimirem i stanęli od razu po stronie Cullenów zanim się dowiedzieli o Renesmee. Nie zgodził się aby Renesmee mu cokolwiek pokazała ale nie traktował jej z wrogością tak jak Amun. Był zachwycony darami Belli, Edwarda, Zafriny, Kate oraz w dużej szczególności darem Benjamina. Uważał, że nigdzie indziej lepszej armii (Cullenów i ich sprzymierzeńców) nie zgromadziłby. Zdezorientował swoją obecnością podczas konfrontacji z Volturi samych Volturi. Był zdenerwowany, że konftontacja Cullenów zakończyła się pokojem, ale pokaz tchórzostwa w ich wykonaniu dał mu równie dużo uciechy niż gdyby skończyło się bitwą. Wraz z Vladimirem pierwsi oświadczyli, że będą walczyć. Chciał w szczególności zabić Aleca i Jane.

Film

W rolę Stefana wciela się Guri Weinberg .

Guri weinberg

Zobacz także

Rumuni
Romaniancoven
Stefan Vladimir

Więcej z Fandomu

Losowa wiki