FANDOM

Sulpicia3
Sulpicia
Informacje biograficzne
Twórca

Aro

Wygląd
Rasa

Wampir

Płeć

Kobieta

Kolor włosów

Ciemnobrązowy

Kolor oczu
  • Czerwony
  • Czarny (gdy jest spragniona)
Kolor skóry

Pudrowany

Rodzina
Członkowie rodziny
Cechy specjalne
Umiejętności

Podstawowe umiejętności wampirów

Przynależność
Lojalność

Volturi

Sulpicia - żona Aro. Jest członkinią Volturich i tak jak oni mieszka w Volterze we Włoszech w jednej z wież zamku, razem z żoną Kajusza - Athenodorą. Dzięki Chelsea pozostaje przy Volturich.

Biografia

Młodość

Sulpicia była młodą, piękną sierotą, którą bardzo niewiele łączyło z ludzką społecznością. Jej życie zmieniło się, gdy spotkała ona Aro. Młody wówczas wampir uważał ją za ideał kobiety. Po jakimś czasie Aro zaczął starania o względy Sulpicii, które zakończyły się sukcesem. Sulpicia została zmieniona w wampira, a później poślubiła Aro i zamieszkała z nim w Volterze.

Przed Świtem

Sulpicia jest tylko wspomniana w Przed Świtem. Podczas konfrontacji z Cullenami, jest bardzo dobrze pilnowana i bezpieczna. 

Gdy niewinność Cullenów zostaje potwierdzona, Sulpicia, razem z resztą Volturich, powraca do Volterry.

W filmie, podczas wizji Alice, była zmuszona oglądać śmierć swojego męża. Jednak nie wiadomo, czy Sulpicia zginęłaby, gdyby naprawdę doszło do walki.

Wygląd

W książkach podano tylko, że ona i Athendora mają jasne włosy. W filmie, ma ona długie, brązowe, kręcone włosy, opadające na ramiona. Wydaje się być wysoka (w porównaniu do Athenodory).

Relacje

180px-Aro guy

Mąż Sulpicii - Aro

Aro

Aro jako ostatni z grupy stworzył z kimś więź uczuciową. Kiedy Marek z wzajemnością zakochał się w Didyme, Aro poczuł, że władza zaczyna wymykać mu się z rąk, gdyż jej ciężar miał się odtąd inaczej rozkładać - przedtem uważał siostrę za swojego sojusznika, teraz podejrzewał, że w razie jakiejkolwiek różnicy zdań stanie po stronie Marka. Aro uznał więc, że lepiej wybrać sobie istotę ludzką i w drodze przemiany stworzyć sobie partnerkę, niż szukać jej wśród wampirów. Wyobraził sobie ideał kobiety i znalazł go w osobie Sulpicia|Sulpicii: pięknej, młodej sieroty, którą bardzo niewiele łączyło z ludzką społecznością. Starania o jej względy zakończyły się sukcesem. Sulpicia zgodziła się poddać przemianie i dołączyć do Aro jako jego żona. Po dziś dzień jest mu bez reszty oddana i lojalna.

200px-Athenodora0101

Athenodora

Athenodora

Athenodora jest żoną Kajusza i towarzyszką Sulpicii w wieży. Obie są najprawdopodobniej najpilniej strzeżonymi członkiniami Volturi.

Film

MV5BMTYyMjc5MDI5OF5BMl5BanBnXkFtZTcwMDk2MjExNQ@@. V1. SX140 CR0,0,140,209

Rebecca Barras

W filmie w rolę Sulpicii wciela się Rebecca Barras.

Występy

Volturi
Crest-volturi
Liderzy Aro Kajusz Marek
Żony Athenodora Didyme Sulpicia
Straż Afton Alec Chelsea Corin Demetri Felix Heidi Jane Renata Santiago
Pozostali Bianca Eleazar Gianna Valentina

Więcej z Fandomu

Losowa wiki