FANDOM

Tifanny Call — matka Embry'ego Calla. Nie ma partnera, ponieważ jej partner zostawił ją po tym gdy zaszła w ciążę. Kobieta nie wie, że ma syna wilkołaka.

Biografia

Tifanny Call pochodzi z plemienia Makah. Przeniosła się do La Push gdy była w ciąży z Embry`m. W związku z tym, że nie miała rodziny w La Push ludzie zastanawiali się dlaczego tam się przeniosła. Jednak z czasem stała się członkiem społeczeństwa, a ludzie przestali spekulować na temat jej przeszłości. Zatrudniona jest jako sprzedawczyni w sklepie z pamiątkami w pobliżu pierwszej plaży.

Nigdy nikomu nie wyjawiła kim był ojciec jej syna. Dopiero, gdy Embry pierwszy raz się przemienił w wilka Ci co znali tajemnicę zastanawiali się kim mógł być jego ojciec. Istniało prawdopodobieństwo, że mógł to być Billy Black, Quil Ateara VI lub Joshua Uley. Embry nie wyjawił swojej matce tajemnicy o tym kim się stał. Wolał to utrzymywać w tajemnicy, a Tiffany każdej nocy sprawdzała jego pokój ciągle dając mu szlabany, zakazy i dając "kazania" związane z jego ucieczkami.

Występowanie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki