FANDOM

Valentina.jpg
Valentina
Informacje biograficzne
Data śmierci

2011 (zabita przez Volturich)

Wygląd
Rasa

Człowiek

Płeć

Kobieta

Kolor włosów

Brązowy

Kolor oczu

Brązowy

Kolor skóry

Oliwkowy

Przynależność
Zawód

Sekretarka

Lojalność

Volturi

Valentina - postać stworzona na potrzeby filmu Przed Świtem Część 1. Scena, w której występowała, miała otwierać film, ale została usunięta, zatem Valentina nigdy nie wystąpiła w filmie oficjalnie. Wystepuję jedynie w zwiastunie filmu. Była sekretarką, pracującą dla Volturi. Niestety, Aro nie odkrył w niej żadnego talentu i została zabita przez Demetriego.

Biografia

200px-Tumblr mjg1hr93GH1s1wlj1o2 1280.jpg

Przed Świtem

Valentina była sekretarką, która zajęła miejsce Gianny. Tak samo jak ona, łudziła się, że zostanie wampirem.

W Przed Świtem, przynosi ona liderom Volturi informację o ślubie Belli i Edwarda. Kajusz karci ją, mówiąc, że nie powinna przeszkadzać w "czasie posiłku". Wtedy Aro oznajmił, że jest ona nowa. Po przeczytaniu wiadomości, Aro stwierdził, że Valentina rzeczywiście przeszkodziła i kazał ją zabić. 

W usuniętej scenie była ona ugryziona przez Demetriego. W oficjalnym trailerze filmu została ona rzucona przez niego w statuę, stojącą w komnacie. W jeszcze innej wersji, Valentina leżała na podłodze, a Demetri, trzymając jej kark, pił jej krew.

Jej miejsce zajęła Bianca.

Wygląd

W filmie Valentina była wysoka i miała długie, brązowe włosy. Można także zauważyć, że była chuda i miała zgrabną sylwetkę.

Film

180px-Olga-Fonda-200x300.jpg

Olga Fonda

W filmie w rolę Valentiny  wcieliła się Olga Fonda. 

Występy

Volturi
Crest-volturi.png
Liderzy Aro Kajusz Marek
Żony Athenodora Didyme Sulpicia
Straż Afton Alec Chelsea Corin Demetri Felix Heidi Jane Renata Santiago
Pozostali Bianca Eleazar Gianna Valentina

Więcej z Fandomu

Losowa wiki